2013. június 3., hétfő

#1 interjú---Fuckin' Maths

Az első interjú! ~Dorka

A blog: Fuckin ' Maths
Írója: Kicsilány Malik
További blogjai: 1Another Fairytale 2.Every -things gonna be alright...3 kritikás


1.Kérdésem: Volt már valaha részed interjúba?
Kicsilány: Nem.

2.Kérdésem: Hogy jött a blog? (történet)
Kicsilány: volt egy helyes, 25 év körüli tanárom, innen van az ötlet. a többi csak jön a történet közbe.

3.Kérdésem: Valamelyik szereplő pl. Catherine 'Cat' McKartney magadról mintáztad?
Kicsilány:pár dologban hasonlítunk, de nem mintáztam magamról.

4.Kérdésem: Szoktál-e ihletett meríteni könyvből vagy más blog-ból ?
Kicsilány: nem, mert az a célom hogy minél egyedibb legyen a történetem.

5.Kérdésem:  Elképzelted a történetet a végéig úgy az utolsó részig vagy hagyod a képzeletedre?
Kicsilány:A képzeletemre hagyom, de úgy 5 rézre előre megtervezem.

6.Kérdésem:  Csak úgy írod vagy megvan a komment határ és aztán jön a kövi rész?
Kicsilány:Nincs komment határ a blogjaimnál, szerintem ha valaki akar, az úgy is fog kommentelni.

7.Kérdésem: Van elképzelésed hány részes lenne a  történeted?
Kicsilány: 25-30 max.

Me: Köszönöm, hogy veled csinálhattam az első interjút ezen a  blogon. További jó blogolást! *.*
Kicsilány:én köszönöm!:)

Na hát ennyi volt az interjú! Várom a  többi jelentkezőt! ~Dorka


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése